Cari Blog Ini

Isnin, 3 April 2017

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera. Alhamdulillah, dapat juga saya menimba sedikit  ilmu melalui penyelidikan yang saya lakukan tadi. 

Sebelum solat subuh ini, saya terpanggil untuk share sedikit tips untuk para mommiees and daddies yang awesome seper
ti Tuan dan Puan. Tips ini juga sesusi untuk para pelajar yang beminda POSITIF seperti anda!

"KNOW YOUR SUBJECT"

Tahukah anda, ramai pelajar selalunya tidak begitu pasti apakah yang perlu dipelajari & bagaimana hendak belajar. Apa yang mereka biasa lakukan adalah SAMBAR sahaja buku-buku teks mahupun rujukan dan membelek-belek buku tersebut tanpa mengetahui apa SEBENARNYA yang mereka kehendaki. Ilmu atau Pengetahuan apa yang perlu mereke FOKUS kan. Para pelajar perlu menguasai banyak subjek dalam satu darjah atau tingkatan bukan? Pelajar cemerlang mampu melakukannya dengan penggunaan konsep KUASA FOKUS. 

Jadi jika para mommies & daddies serta para pelajar ingin menjadi CEMERLANG dan GENIUS, pastinya BOLEH jika faham tentang konsep KUASA FOKUS.

In Shaa Allah saya akan share dalam bengkel-bengkel saya yang akan datang tentang METOD KUASA FOKUS.


Saya telah dianugerahkan :Certified Neuro-linguistic Program Practitioner NFNLP, Florida USA

Semoga saya dapat kongsikan ilmu saya bersama anda.

Share:

0 comments:

Catat Ulasan

Popular Posts